Visul meu

Poate unii din voi isi doresc lucruri care ar putea sa le aiba in alta viata, dar eu ce imi doresc nu vad cum pot in alta viata sa mai am, ca probabil daca exista viata dupa asta sigur nu voi mai fi om asa ca n-ar avea cum sa se indragosteasca o broasca de o maimuta. Da oricum voi incercati sa-mi faceti cadou in viata asta pe Nicole Scherzinger.

Nicole Scherzinger

~ de mickwin pe 28/09/2009.

4 răspunsuri to “Visul meu”

  1. da una gonflabila care sa semene cu ea nu vrei?

  2. daca imi faci cadou una gonflabila care sa semene leit cu asta si sa mai fie si in marime naturala nu refuz

  3. o să-ţi luăm o cutie de cremă de pantofi, poate dacă te dai pe faţă te confundă cu Lewis =))

  4. sa stii ca ar fi o solutie buna, da sa nu gresesc cumva la betie sa ma dau la fund ca ma confunda Lewis cu Nicole.

Lasă un comentariu